Anadolu Ajansı servis ve ikram hizmetleri çalışanları ile “Protokol Servisi ve Görgü Kuralları” Eğitimi gerçekleştirildi.

Bilindiği gibi kaliteli servis ve ikram hizmetlerinin sunumu çalışan ve müşteri gözünde kurumların marka değerini ve itibarını etkilemektedir. Bu bilinçle her daim müşterilerine kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen Anadolu Ajansı çalışanları ile “Protokol Servisi ve Görgü Kuralları” Eğitimi gerçekleştirildi.

Teorik eğitim sonrası birebir uygulama ile yeterliliklerin ve yetkinliklerin arttırılmasına yönelik eğitimimiz, Öğr. Gör. Dr. Ramazan EREN eşliğinde 9 Mart 2018 tarihinde Anadolu Ajansı Eğitim Salonu’nda tamamlandı.

Eğitimde; sofra protokolü, protokol servisinde salon düzenlemesi, masa hazırlığı ve servisi, oturma düzeni, kıyafet, personel ve iş bölümü, kişisel İmaj ve beden dili gibi kapsamlı bilgilere  de uygulamalı olarak yer verildi.

United Akademi olarak Profesyonel servis ve ikram hizmetlerinde müşterilerimizin daima en kaliteli hizmet almasını sağlıyoruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir